Naturaliai Grazi
  • Veido mankšta arba kaip nepasiduoti laiko tėkmei Paskelbta balandžio 13, 2015

    Neginčijama tiesa, kad judėjimas palaiko raumenų tonusą ir stangrumą, mankšta padeda sukurti gražias kūno formas ir jas išlaikyti. O kaip gi mūsų veidas? Mes kalbam, juokiamės, verkiam ir atrodytų, kad mūsų veido raumenys nuolat juda. Deja, nuolat juda tik kai kurie raumenys. Ir net nepastebime, kaip atsiranda vis daugiau raukšlių, susiformuoja pagurklis ir ima veikti traukos dėsnis – skruostai tįsta žemyn. Ką gi daryti, kad taip nebūtų? Jeigu mankštindamiesi mes galime palaikyti gražias kūno formas, tai tą patį galime daryti ir su veidu – mankštinti veido raumenukus.

     

    Kitaip nei kosmetinės veido procedūros, veido mankšta padeda susitvarkyti su priežastimis, o ne su pasekmėm. Raumenys yra savotiškas mūsų veido karkasas, kuris laikui bėgant praranda savo tvirtumą. Laimei, raumenims galima grąžinti buvusią formą fizinio krūvio pagalba.

     

    Veido mankštos privalumai neginčytini:

     

    o         Jums nereikės daug laiko ir pinigų dažnam grožio salonų lankymui.

    Jokio konvejerio – visas dėmėsys Jums. Kas, jei ne Jūs, geriausiai pažįstate savo veidą.

    Priklausomai nuo Jūsų pastangų, pirmuosius rezultatus pamatysite po 2 savaičių, o gal net ir anksčiau.

    Tam, kad pasiektumėt rezultatų, Jums reikės tik geros nuotaikos ir noro būti gražia.

     

    Kokių rezultatų galime pasiekti, mankšindami veidą?

     

    Visų pirma, nuimsite per didelę raumenų įtampą. Raukšlės prie lūpų ir nosies dėl netaisyklingo sukandimo gali atsirasti ir 20-ies metų.

     

    Antra, padidėja mankštinamų raumenų tonusas ir koreguojasi veido ovalas – skruostai grįžta į jiems įprastą vietą, pakyla lūpų kampučiai, mažėja pagurklis ir pan.

     

    Trečia, mankšta padeda modeliuoti veidą – pailgam veidui galima suteikti šiek tiek apvalesnę formą, o platų veidą – pasiaurinti.

     

    Nesvarbu, kokią mankštos techniką pasirinksite Jūs, visoms galioja tos pačios taisyklės:

     

    Mankštinamės iš ryto arba vakare – kuomet niekas nevaikšto aplink ir netrukdo – taip visą dėmesį galėsime skirti sau.

    Prieš mankštą kruopščiai nuvalome veidą ir kaklą, sutepame įprastomis priemonėmis.

    Mankštinamės prieš veidrodį. Tai būtina, kad galėtumėm teisingai atlikti pratimus.

    Veidą ir kūną atpalaiduojame. Mankštinam tik vieną raumenų grupę.

    Atpalaiduojame žandikaulį, nesukandame dantų.

    Raumenims reikia poilsio – 5 dienas mankštinamės, 2 dienas ilsimės – taip pasieksime geresnių rezultatų, nei „dirbdamos“ kiekvieną dieną be pertraukų.

    Nusiteikime pozityviai, mankštą pradėkime su gera nuotaika.

    Kad išsaugotumėm pasiektą rezultatą, mankštintis turėtumėm nuolat. Nemankštinami raumenys sugrįš į ankstesnę būseną.

     

    Sėkmės visoms! O mes ieškom Jums mankštelių :)

    Palikite Atsiliepimą

  • Krepšelis

    facebook